wtorek, 19 lipca 2016

Montibello - Dieta dla włosów

.


Przejdź na dietę dla włosów z Montibello
Poznaj przepisy na zdrowe włosy :) 

 

Dieta detoks 
(do włosów zniszczonych i/lub bardzo przesuszonych)
KLIK 

Dieta wakacyjna
 (ochrona przed słońcem)
KLIK 

Dieta okinawa 
(do włosów normalnych, delikatnych lub łamliwych)

Dieta proteinowa
 (do włosów z tendencją do wypadania)
KLIK

Dieta dyscyplinująca 
(do włosów niesfornych)

Dieta oczyszczająca
 (do wszystkich typów włosów i skóry głowy z łupieżem + do wrażliwej i/lub podrażnionej skóry głowy + włosy z tendencją do przetłuszczania się)

Dieta śródziemnomorska (do włosów farbowanych)
KLIK
  dieta którą ja stosuję :))

Do włosów farbowanych polecana jest linię produktów Colour Protect oraz Colour Reflect

Esencja śródziemnomorskiej diety dla włosów. Bogata w metabolity – antyoksydanty uzyskiwane z oliwek oraz regenerujące filmogeny, które chronią włosy przed promieniowaniem UVA i UVB, skutkami działania wysokiej temperatury, wilgoci i mycia.








1 komentarz:

  1. jestem ciekawa, jak na razie spisują się u mnie kosmetyki paull Mitchell ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.