czwartek, 1 czerwca 2017

Naturalmojo.pl


 

W końcu otrzymałam swój Naturalmojo a nie ukrywam bardzo byłam ciekawa smaku tych koktajli.
W skład mojego zestawu wchodzi Pure Detox (oczyszczenie) + słoiczek do koktajli   
100% z naturalnych składników 

Zaczynam swoją 28-dniową kurację z produktem Pure Detox.

z hasłem: SYLLVIANNA15 otrzymujecie 15% rabatu 
 na Wasze całe zamówienie ze strony: 









       * * * 



   A przy okazji dodania postu chciałam i Was zapytać czy znacie bądź czy korzystacie z takich stron jak kuponiarnia.pl
 Ostatnio się spotkałam z tą oraz kilkoma podobnymi stronami i zastanawiam się czy jest tutaj ktoś wśród moich czytelniczek które znają takie stronki.

Na stronie znajduje się baza sklepów/firm które oferują wysokie rabaty, spore promocje oraz gratisy.

Dajcie znać!:) czekam na info


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.