poniedziałek, 14 sierpnia 2017

14/08 photo MIX ♥




Szampon intensywna ochrona koloru do włosów farbowanych KLIK
 ***
Odżywka intensywnie wzmacniająca do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. KLIK
***
Maska intensywnie regenerująca do włosów suchych i zniszczonych wzbogacona w keratynę, pantenol (witamina B5) i olej z oliwek. KLIK



28 Day Program
It's Coffee o'clock
♥ ♥ ♥ 
 
INSTAGRAM - @skinnycoffeeclub
 
 


Ramiączka jako dodatki do bielizny znajdziecie na: Mysterious.pl
model który mam na sobie to: LISA London by Night KLIK





  Kosmetyki do pielęgnacji włosów Il Salone MILANO dostępne w drogeriach Rossman oraz Hebe ♥

Profesjonalny szampon do włosów suchych i zniszczonych wzbogacony proteinami mleka i ekstraktem z bambusa. 
***
Profesjonalna maska do włosów suchych i zniszczonych zawiera proteiny mleka oraz zboża. 
***
Profesjonalny krem wzmacniający kolor doskonały do codziennego stosowania.


Piękne etui do smartfonów dostępne na:  Etuo.pl ♥


Miałam już przyjemność testowanie produktów marki Halier, poprzednio były to kapsułki odżywiające i przyśpieszające wzrost włosów i to właśnie po nich moje włosy wróciły do stanu włosów jaki miałam przed farbowaniem (kto śledzi mnie od początku wie jak wyglądały moje włosy)
obecnie są długie lśniące a przede wszystkim zdrowe ♥ 

Kolejny produkt jaki mam możliwość testować to ampułki z Serum Fortesse

- wzmacnia i stymuluje cebulki do wzrostu włosów
- nie obciąża włosów i chroni je przed wypadaniem
- poprawia kondycje skóry głowy
 
 

  Skuteczna odchudzająca białkowa dieta wspomagana pyszną herbatką Dieta OXY


  Detox Tea Noble health na dzień w smaku wyśmienita ♥ dostępna w drogeriach Rossman 
Oczyszczająca, dostępna także w wersji na NOC. NobleHealth



 Jak już wiecie z mojego fb bądź IG zostałam Ambasadorką marki Zohraofficial.com
i od tego czasu gościć u mnie będą tego typu kolorowa sportowa odzież.
Bluza/legginsy/top:



 A kto słyszał o żelkowych misiach na zdrowe włosy? Które także dostaniecie w sklepach Rossman!

Misie na zdrowe włosy to suplement diety w postaci żelków dla dorosłych które zawierają aż 13 składników odżywczych!
 


Od dawna szukałam czegoś dobrego do wybielania zębów, po za pastą Blanx nie spotkałam nic równie dobrego do momentu aż natknęłam się na COCO.GLAM który jest 100% naturalnym środkiem do wybielania zębów a ponadto zapobiega próchnicy i rozwojowi szkodliwych bakterii.



A co z opalenizną dla osób które nie lubią wylęgiwać się na słońcu?
Doskonałym rozwiązaniem jest spray brązujący Fake Bake Faux Glo ♥ Faux Glo

Pierwszy zmywalny preparat brązujący do twarzy i ciała .

 

 

Tą uroczą błękitna sukienkę z falbanką znajdziecie na stronie Cinamoon.pl 
podobnie jak model przedstawiony na zdjęciu poniżej. Obie są obłędne ♥

link do błękitnej sukienki: Cinamoon.pl
 

 link do czerwonej sukienki: Cinamoon.pl

   

♥ ♥ ♥


  Jak już wiecie uwielbiam przeróżnego rodzaju peelingi a kilka dni temu w moje ręce wpadły te oto dwa cudeńka, jeden kawowy o zapachu soczystej truskawki od Loveyourbody.pl

link do soczystej truskawki: KLIK ♥
 
a drugi cukrowy MOKKA od Freshandnatural.pl
zawierający naturalne kryształki cukru które usuwają martwe komórki naskórka przywracając skórze jędrność blask i świeżość.

link do cukrowego peelingu Mokka KLIK ♥




A na koniec mam dla Was stylizację w której rolę główną odkrywają spodnie z mega dziurami od Romwe.com
 


  

Spodnie: Romwe.com
T-shirt: Cropp
Pasek: Guess
Biżuteria: Guess & Stradivarius
Buty: Zara 

 

Urocza bluzka podobnie jak spodnie dostępna na stronie internetowej: Romwe.com 

link do bluzki: Romwe.com 

białe tatuaże: Tattoobijoux ♥
etui:  Etuo.pl


1 komentarz:

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.