czwartek, 21 września 2017

fotoBum! czyli fotografie na zdjęciach ♥

 
Nie wiem jak Wy ale ja uważam że wywołane zdjęcia są najwspanialszą pamiątką 
- wywołaniem swoich własnych wspomnień!
 
Na stronie fotobum.pl ze specjalnie dla Was przygotowanym kodem -10%
możecie zamówić przepiękne fotoKwadraty, fotoMagnesy, fotoAlbmy, fotoGrafie, fotoNaklejki 
i wiele wiele inncyh
 
Kod: kagzjt  
 
 Zdjęcia możemy w bardzo łatwy sposób wydrukować ze swojego Instagrama bądź Facebooka!
 
Ja ze swoich fotoMagnesów i fotoKwadratów jestem bardzo zadowolona.
Do tej pory wszystkie moje zdjęcia znajdowały się na telefonie bądź komputerze.
 A dzięki firmie fotobum.pl ujrzały światło dzienne.
 Ramka wisi w mojej sypialni, magnesy zajęły miejsce na pustych drzwiach mojej lodówki!
 Na prawdę przemiła sprawa! Godna polecenia wszystkim którzy zapragną wywołać swoje dotychczasowe wspomnienia! 

Pozdrawiam i pięknie dziękuje a także polecam produkty ze sklepu fotobum.pl 
NIE ZAPOMNIJCIE O KODZIE RABATOWYM -10%
 
 ♥ ♥ ♥
 




 
 

2 komentarze:

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.