wtorek, 10 kwietnia 2018

Kolejna wizyta w Gabinecie Kosmetycznym LALA

 
Strona www: gabinet-lala.pl
 
Tym razem nie zabieg ani na buzię ani na ciało a na powiększenie ust ♥
 Wykonany przez Panią Dr Katarzynę Zajączkowską w Gabinecie Kosmetycznym LALA.
 Kto śledzi mnie na Instagramie ten już zapoznał się ze szczegółami oraz zdjęciami przed i po.
 
Wspomnę raz jeszcze - jestem bardzo ale to bardzo zadowolona zarówno z przebiegu zabiegu jak i z efektów końcowych! Choć moje usta nie potrzebowały ogromnej dawki ponieważ same w sobie były pełne to towarzyszył im odwieczny problem - były ciągle suche, a dzięki niewielkiej ilości kwasu hialuronowego są idealnie nawilżone. Mam dokładnie takie usta o jakich marzyłam, czyli piękne, pełne a przede wszystkim z naturalnym efektem!
 
 Z czystym sumieniem mogę serdecznie polecić!

Dla zainteresowanych bliżej, salon znajduje się w Kielcach przy ul. Bohaterów Warszawy
a do 19 kwietnia na wszystkie zabiegi medycyny estetycznej zniżka -20% !!!
 

 
 

   





 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.